8 клас
1. Виконайте завдання.
Складіть текст-розповідь про те, як
вшановують у вашій школі пам'ять Т.Шевченка. У тексті обов’язково використайте однорідні
підмети і однорідні присудки. Обсяг роботи – до 1 сторінки.
2. Виділіть у поезії
Т.Шевченка «Тече вода з-під явора» 6 слів-символів і визначте асоціації, які
вони викликають(спираючись на знання з усної народної творчості).
Тече вода з-під явора
Яром на долину.
Пишається над водою
Червона калина.
Пишається калинонька,
Явор молодіє,
А кругом їх верболози
Й лози зеленіють.
Тече вода із-за гаю
Та попід горою.
Хлюпощуться качаточка
Помеж осокою.
А качечка випливає
З качуром за ними,
Ловить ряску, розмовляє
З дітками своїми.
Тече вода край города.
Вода ставом стала.
Прийшло дівча воду брати,
Брало, заспівало.
Вийшли з хати батько й мати
В садок погуляти,
Порадитись, кого б то їм
Своїм зятем звати?
3.Створіть асоціативний портрет Т.Шевченка.
Ш – щирий [шчирий]
у думках і почуттях, …
Е - …
В - …
Ч - …
Е - …
Н - …
К - …
О - …
4.Напишіть твір на одну із запропонованих
тем:
* Невмирущість
кохання в баладі Т.Г.Шевченка «Тополя»
* Полум’яний
заповіт нащадкам (за поезією Т.Г.Шевченка «Заповіт»)
Обсяг роботи – 1,5
– 1,75 сторінки.
|