- Спишіть подані речення, уставте пропущені букви, розкрийте дужки, розставте розділові знаки. Підкресліть підмети і присудки, укажіть межі простих речень, складіть схеми СПР, зазначте їх вид. Виконайте повний синтаксичний розбір 1 речення (на вибір).
1. Існує л...генда про те що чорт зр...ває в лісі справжній цвіт папороті щоб подарувати його своїй коханій дружині(відьмі).
2. З...леними гілками ліщ...ни калини верби явора чи вільхи напередодні купальс...кого дня гуцули "обтикали" хату город поле щоб (не)шкодила буря й черв...яки (не)точили городини.
3. Як подумав що до папороті (не)дійде то одразу блиснуло в облич...я перед ним з...явився кущ папороті.
4. Спати в цю найкоротшу ніч... що пр...падає на свято Івана Купала у жодному разі (не)можна тому що відбуваєт...ся збіговисько(шабаш) від...ом чортів русалок та іншої (не)чистої сили.
5. Дівчата попускавши піз...н...ої ночі на воду сплетені вінки вірили в прикмету якщо вінок пливе добре і свічки горят... то дівчина (в)продовж року вийде заміж а якщо крутит...ся на місці доведеться їй ще трохи дівувати.
6. У народі вірят... що хто знайде папороть і віз...ме в руки ро...квітлу квітку той знатиме хто що думає. |