№ 4. - Переписати речення. Підкреслити
підмети, вказати способи його вираження.
І. 1.Людина починається з любові (Я.
Троян). 2.Я так люблю тебе, мій краю, красу твоїх степів і гір (В. Сосюра) .
3.Жити добро творити (Н. Шв.). 4.У синім небі Чумацький Шлях показує дорогу (О.
Довженко). 5.Серпень з вереснем стикають один одному правиці (М. Рил.). 6. «І
виріс я на чужині» – ліричний вірш Тараса Шевченка. 7.Загриміло «Ура»
покотилося рядами сто дзвонів звучало в лісі (О.Десняк).
ІІ. 1.Калина є унікальною рослиною.(З журн.). 2. Я вірю в силу доброти. (В.
Крищенко). 3. Вчорашнє – ніби сон, що випурхнув від грудей (В.
Симоненко). 4.Сімнадцять ділиться на один і само на себе. 5.Тільки «так» чи
«ні», «за» чи «проти» мало сьогодні сенс. (П. Загр.). 6.Бабине літо висіло на вітях, як прядиво (Леся Українка). 7.Десь ключ птахів небачених летить (М. Зеров). 8.Знову в серці дивовижно
щастя з мрією сплелись (О.Олесь). 9. «Гуси - лебеді летять»- автобіографічна повість (М.
Стельмаха).
-
№ 5. Спишіть, підкресліть складні дієслівні присудки.
1. Яким вогнем спокутувати мушу хронічну українську
доброту ?! (Л.Костенко) 2. Я менш за все схильний проповідувати благодушність
(М. Рильський). 3. Жвава з юнацькою енергією заходився селян ставити хату (М.
Коцюбинський) 4. Почало рясно всипатися на бульварах Києва жовтогаряче листя.
(С. Скляренко). 5. Красивих доля не поспішає важити щастям (М.Стельмах) 6. Сонце не могло
пробитися крізь вікові дерева (О. Гончар).
|